Re: S3 - zjadanie liter w Win

Autor: kamil (rzezbiarz_at_hotmail.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 02:40:00 MET

Mam dokladnie to samo. Zauwazylem, ze problem pojawia sie praktycznie tylko
w wysokich rozdzielczosciach - czesto w 1280x1024 (16M), czasem w 1024x768
(24M). Przyczyna sa zazwyczaj programy tekstowe - Internet News (prawdziwy
killer - na 10 uruchomien 7 konczy sie zwisem czcionek) i Mirc, rzadziej
Word i Excel. Zazwyczajma to zwiazek z szybkim przesunieciem duzej ilosci
tekstu.

Mam rowniez virge 4MB i win95. Przyczyna nie sa sterowniki, bo dzieje sie
to na wszystkich mozliwych driverach do virge'a. Szczerze mowiac nie wiem,
w czym problem, ale coraz bardziej mnie irytuje. Przy dzisiejszych cenach
kart graf najprostszym rozwiazaniem jest chyba zakup nowej...

kamil

Mr. Devlin <mrdevlin_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<XVh34.32733$Oo3.760869_at_news.tpnet.pl>...