Re: SB AWE 64 ISA Dziwne ??????

Autor: Mirosław SABAT (m_sabat_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 08:31:32 MET

> Witajcie !!!
>
> Dzisiaj znikl mi dzwiek z kompa :(((
> Siedzi sobie w nim SB AWE 64 ISA ma zainstalowane sterowniki dzialalo
> do tej pory, a teraz .... martwe.
>
> Wchodze sobie do Panelu Sterowania, potem do Multimedia, potem do
> Zaawansowane, potem Urzadzenia Audio i tu siedzi SB wiec klikamy
> Wlasciwosci i czytamy :
>
> Sterownik wlaczony, ale nieaktywny z nieznanego powodu.
>
> Zmienilem karte na SB 16 i tez taki sam rezultat, wrocilem do AWE i
> pupa :((
>
> Jak z tym walczyc ???????

Mi sie cos takiego stalo na identycznej karcie gdy zainstalowalem Linuxa
rownolegle z Win95 a pozniej uaktywnilem modul odpowiedzialny za dzwiek
w Linuksie RH6.0. SB nagle ogluchl. Na sile ponownie zainstalowalem
sterowniki i jest OK.

Nie wiem czy to byl przypadek, czy reakcja karty na Linuxa?

Pzdr
Mirek

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl