Odp: Odp. Jaka nagrywarka i jaki dysk.

Autor: Reteki (reteki_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 23:02:21 MET

Cze.

Mam Ricoha 7040A, po miesiacu oddalem do reklamacji, na 120 wypalonych plyt
35 do piachu. Mam nadzieje, ze zwroca mi kase i kupie sobie Teac'a

Cze
Reteki
reteki_at_poczta.fm
UNI: 36055048

Użytkownik Beerman <beerman_at_provider.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:384c03c3.3116428_at_news.tpnet.pl...