Odp: Odzyskiwanie danych z HDD Caviar 6,4GB???????

Autor: Artur Bąk (artur.bak_at_tuning.car.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 23:04:46 MET

Użytkownik Jan Pieczykolan <pies_at_prokuratura.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82isfh$b13$1_at_atena.prokuratura.tarnow.pl...
> Najbardziej nie lubie idiotow, ktorzy w takiej chwili gadaja bzdury o
> backupie, chcac cokolwiek poowiedziec, a nie majac nic madrego w glowie.

Dlatego nie komentowalem tego!!! ;))))

> Co do problemu to mozesz sprobowac przeszczepic mu elektronike z innego,
> wystarczy odkrecic kilka srub, wyjac i zalozyc. Jak poszedl mechanizm, to
> wejdz do infoseek i daj haslo "odzyskiwanie danych" i zobacz. W kazdym
razie
> taka zabawa jest bardzo, ale to bardzo droga.

Dysk zanioslem do CCC w W-wie bo byl jeszcze na gwarancji, tam wymieniono
elektronike i nic... :((((
okazalo sie ze urwala sie glowica

Dzwonilem do firmy ktora zajmuje sie odzyskiwaniem, ale koszt odyskania
danych przewyższal ich wartosc....
W CCC wymienili dysk na nowy!!!

Na przyszlosc mam nauczke ze trzeba robic Backup na CD-R a nie na drugim
HDD....

Pozdrawiam!