Odp. Jaka nagrywarka i jaki dysk.

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 18:10:54 MET

Nie wiem jak dysk. Dla mnie wszystko jedno byle Quantum :)

Co do nagrywarki to mialem chyba wszystkie obecne na rynku z wyjatkiem
BTC i Iomegi. I tak

1. Zadnych HP. mialem 2 i siadaly odpowiednio po 130 plytach cd 74 min
i po 3 (slownie trzech) plytach cd 80 minutowych. Fakt ze nie
obsluguja tego formatu ale nie powinny sie po tym psuc.

2. Plextory - Polecam goraco ja masz kase. Kumpel ma do dzis px'a
w4220t i wypalil ok 4000 plyt. Dziala jak dzien po zakupie a popsula
sie tylko tacka ale sam ja naprawil.

3. Ja posiadalem 3 Teaci i wszystkie nie zepsuly sie ani razu.
Wszystkie je sprzedalem w idealnym stanie. Teraz posiadam dwie CD R56S
ktore uwazam za najlepsze nagrywraki na rynku. Za 1000 zl dostajesz
nagrywarke najlepszej firmy , bardzo szybka x6 i niezawodna. Nie ma
tylko RW ale to zaden problem. Jak masz kase to polecam CD R58S x8.
Mam zamiar kupic CD-RW CD-W54 4x4x32x (atapi , pierwszy raz rw u
teaca) ale nie moge nigdzie jej dostac.

4. Co do Ricoh'ow to nie mam duzego doswiadczenia. Kumpel mial takowa
i siadla mu na gwarancji po 4 miesiacach (ale nagral przez nie ok. 400
plyt). Podobno sa dobre , ale...

5. Yamaha. Szajs. To nie ta Yamaha co kiedys jak kosztowala tyle co
samochod. Mialem 2 Yamaha CD-RW 4416 i obie poszly do piachu po
przepracowaniu ok pol roku. Nie oplaca sie!!!!!!!1

6. LG CD-RW 4x4x24x - zajebista. Naprawde!!!! Wysmazyla juz ok. 700
plyt i ma sie ok. A jaka tania jest! Sluzy tez jako cd-rom.

 7.Sony CRX100E-BP - kupilem zepsuta i zrazilem sie. Znajomy ze sklepu
mial 2 zwroty na 10 kupionych.

Koniec. To moje doswiadczenia. Pomysl i .........................kup
teaca lub lg.

Beerman
e-mail : beerman_at_provider.pl
icq uin : 37186302