Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Marek Z (mzural_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 10:03:24 MET

Cześć!

W porządku. To ja przepraszam. Coś mi poczucie humoru ostatnio nie
dopisuje. A z tym wypłacaniem z banku to chyba jasna sprawa, że nikt
rozsądny nie będzie wypłacał te swoje miliony < jeżeli oczywiście je ma > i
ładował do ciężarówki < :) > ale wypłaci kilka złotych żeby w pierwszych
dniach roku 2000 nie było problemu za co kupić piwo tudzież inne potrzebne
drobiazgi.

Pozdrawiam
Marek