Odp: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 13:43:24 MET

Użytkownik Marek Z <mzural_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf409a$6ee7f5e0$b32da0d4_at_gdrz-ug26...
> Cześć!
>
> Przyznaje się, że chciałem sprowokować dyskusję w temacie zaufania do
> banków. Przedstawiłem pogląd braku tegoż zaufania. Kolega, jak czytam, nie
> przejmuje się tym problemem ( pełne zufanie ).

A niby dlaczego miałbym się przejmować?
A czy Szanowny Kolega wie, co to takiego wyciąg bankowy?
Albo na przykład potwierdzenie salda?

> I tu taka uwaga : to, że wypłacę z konta gotówkę przed końcem roku 1999
> świadczy o tym , że coś ze mną nie tak? Od kiedy to ostrożność tak się
> nazywa jak to Kolega raczył napisać?

Czy stąd można wyciągnąć wniosek, że o innych można napisać, że są
popieprzeni,
ale gore temu, kto tak powie o nas? Przecież to nie ja pierwszy użyłem tego
słowa!
A Piotr żartując (chociaż może nie najbardziej górnolotnie) dodał uśmieszek!
Żartował, czy też nie żartował, to jednak dotknął bardzo ważnego problemu.

>Poza tym jeżeli się z kimś dyskutuje
> to uwagi o jego stanie konta są co najmniej nietaktowne.

NIe w tym kontekście! To pewnie Szanowny Kolega nie rozumie
ani żartu Piotra, ani mojej wypowiedzi. To może jeszcze jaśniej:
Co mają zrobić ludzi i firmy, któzy na koncie mają setki tysięcy,
czy nawet wiele milionów złotych?
Wynająć batalion ochroniarzy i podjechać ciężarówką do banku?
Czy teraz Szanowny Kolega pojmuje, o czym mówię?

>Czy Kolega pojmuje
> o czym mówię ?. Bo jak nie to proszę dalej ze mną nie dyskutować.

Zabolało? A innych to nie boli???

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz