Odp: Niezidentyfikowany problem sprzetowy - POMOCY!!!

Autor: Dziki (jsiwek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 15:56:57 MET

Nie znam tej płyty ale spotkałem się z pamieciami które mogą chodzić
poprawnie tylko na 100 MHz a na 66 MHz w ogóle nie chciały chodzić. Ponadto
miałem taką pamięc która wywalała mi błąd rejestru. Wymiana kości na inną
usunela w/w komunikat. Według mnie problem raczej dotyczy dysku. Ustaw go w
setapie manualnie na PIO4. Jak nie pomoże to ściągnij program do ustawiania
dysku np. na UDMA33. Zakładam, że dysk obsługuje UDMA66.

Dziki

Użytkownik Lukasz Masko <lm158945_at_zodiac.mimuw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn84q48s.p5l.lm158945_at_zodiac.mimuw.edu.pl...