Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Marek Z (mzural_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 10:07:15 MET

Cześć!

Przyznaje się, że chciałem sprowokować dyskusję w temacie zaufania do
banków. Przedstawiłem pogląd braku tegoż zaufania. Kolega, jak czytam, nie
przejmuje się tym problemem ( pełne zufanie ).
I tu taka uwaga : to, że wypłacę z konta gotówkę przed końcem roku 1999
świadczy o tym , że coś ze mną nie tak? Od kiedy to ostrożność tak się
nazywa jak to Kolega raczył napisać? Poza tym jeżeli się z kimś dyskutuje
to uwagi o jego stanie konta są co najmniej nietaktowne. Czy Kolega pojmuje
o czym mówię ?. Bo jak nie to proszę dalej ze mną nie dyskutować.

Pozdrowienia
Marek

P.S. 1. Informacja dla zdezorientowanych
        eMZet=MarekZ
     2. Mój niezbyt przyjazny list ( eMZet )
        skierowany jest do osobnika który
        raczył przedstawić się jako Piotr.