Re: Niezidentyfikowany problem sprzetowy - POMOCY!!!

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 17:54:01 MET

On 7 Dec 1999 13:52:30 GMT, lm158945_at_zodiac.mimuw.edu.pl (Lukasz
Masko) wrote:

>Kupilem w niedziele kilka klockow do budowy peceta. Po zlozeniu niby
>wszystko wydawalo sie byc OK, ale nie moge na nim zainstalowac systemu,
>konkretnie W98. Tzn. poczatek jest pomyslny, pliki sa przekopiowywane, ale
>po restarcie wszystko sie kaszani. Zaraz po przejsciu w tryb graficzny
>dostaje wiadomosc, ze nastapil blad w mmsystem.dll i koniec. Moge jedynie
>zresetowac maszyne.
>Klocki:
>- plyta Jetway J-7BXAN na chipsecie Intel BX
>- procek Intel Celeron 433MHz (nie przetaktowywany, 6.5 x 66MHz)
> [...]
Jezeli system rusza i kaszani sie przy przejsciu w tryb graficzny to
chyba ma to cos wspolnego raczej z karta grafiki. Jezeli masz jakas
inna karte grafiki to moze sproboj z nia.
Nie mam doswiadczen z TNT ale slyszalem,ze czasem bywaly problemy.
Pamietam jednak przypadek,gdy skladalem komputer z i740 i nie chcial
sie W98 w zaden sposob zainstalowac - pomogla instalacja z inna karta,
zmiana sterownika na standardowe VGA, a potem zmiana karty.

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl
UIN 3430955