Re: Szajs firmy Seagate.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 23:25:56 MET

Dzionka Mon, 6 Dec 1999 15:11:50 +0100, "Robert Kowalski"
<robert.kowalski_at_lama.org.pl> wybroadcastowal(a):

>Pytanie za 100 punktów: Czym jest sklejony ekran ze stozkiem w lampie
>kineskopowej?
>
>Odpowiedz: klejem

Jakby Seagate uzywal czegos a`la Poxipol :-), nic bym nie powiedzial
  :-) Ale te tasme zerwalem z dysku bez zadnego wysilku.

>Jednak jak sie przyjzec dokladnie technologii klejenia oraz skladowi kleju,
>dochodzisz do wniosku ze jest to dobry pomysl.
>Nie osadzaj wiec Seagate za stosowanie tasmy klejacej nie znajac technologii
>klejenia ani samej tasmy.

Moze i tak, ale czy nie uwazasz, ze ta tasma troche zbyt latwo da sie
uszkodzic? Poza tym z tego, co wiem, padliwosc Medalistow byla
spora...

>Ja mam zle zdanie nt. bezawaryjnosci dysków Samsung. W 40% przypadków szmelc
>(Szajsung).

Wiem :-) Ogolnie mechanika im nie wychodzi :-)))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--