Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 23:26:03 MET

Dzionka Mon, 06 Dec 1999 13:27:39 GMT, zwirek_at_netra.bielsko.pl
wybroadcastowal(a):

>Hm... A jak jest tylko dysk C: i nie ma drugiego systemu?
>Czy nie wystarczylby do tego linux na dyskietce i NFS czy cos w tym
>stylu?

Wystarczy RAR dosowy, doslfnbk.exe (1.6 i wyzsze) i miejsce na c: na
archiwum.

>OE?
>Jakie kruczki?

copy :-)))) Mozna nawet napisac bacza, coby sie niczego nie zapomnialo
 :-))))

>I wlasnie o te 10 minut chodzi w tym wszystkim.

600 mega softu (Winda, Office, Corel i cala masa drobniejszego
smiecia) - 15 minut.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--