Re: Szajs firmy Seagate.

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 15:11:50 MET

Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> wrote in message
> Dzionka Sun, 05 Dec 1999 18:14:07 GMT, "fEnIo"
> <fenio_at_krakow.jest.spoko.pl> wybroadcastowal(a):

> Ja do SHITgejtow stracilem resztki zaufania po tym, jak rozebralem
> sobie uwalonego Medalista 1,2. Pytanie za 100 punktow:
>
> - Czy kupilbys dysk firmy, ktora do montazu jednego ze swoich dyskow
> uzywa TASMY KLEJACEJ?
>
> Nie sadze. A gormna pokrywa od tego Medalista trzymala sie JEDYNIE na
> tej srebrnej folii, o ktorej niemal wszyscy mysla, ze to plomba
> gwarancyjna...

Pytanie za 100 punktów: Czym jest sklejony ekran ze stozkiem w lampie
kineskopowej?

Odpowiedz: klejem
Jednak jak sie przyjzec dokladnie technologii klejenia oraz skladowi kleju,
dochodzisz do wniosku ze jest to dobry pomysl.
Nie osadzaj wiec Seagate za stosowanie tasmy klejacej nie znajac technologii
klejenia ani samej tasmy.

Ja mam zle zdanie nt. bezawaryjnosci dysków Samsung. W 40% przypadków szmelc
(Szajsung).

Pozdrówka

Funky