Re: Sektor MBR dysku lokalnego C: ?

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 19:21:50 MET

Krzysztof Kowalski wrote:
> I to mnie wlasnie zgubilo, gdyz domyslnie powinny byc ustawiane
> opcje bezpieczne a nie NIEBEZPIECZNE.
(...)

> i bylo OK, a_sporadycznie uruchomiony zatwierdzajac opcje domyslna
> robi z komputera kaszane, to_zly_jest_program!

i masz calkowita racje. widac autor programu ma niewielkie pojecie o
"user interface design" (jak to nazwac po polsku? :)
smutne, ze tak niewielu programistow w polsce wie jak to dobrze robic.

> Mysle, ze PT Tworca MKS jest winien bardziej niz zwykly user.

mysle, ze gdybysmy byli w kraju, gdzie prawa klienta/uzytkownika sa
lepiej respektowane (np. anglia) to moglbys sie z powodzeniem procesowac
z tym tworca.

a poki co... powodzenia w odzyskiwaniu danych.

--
           Regards, [hk]
+--
|   WWW: http://hop.to/hk