Re: Sektor MBR dysku lokalnego C: ?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 19:34:10 MET

Michal' wrote:

> [ciach]
>
> Ja zrobilem podobnie - przeskanowalem dyski, nastepnie wymienilem drugi dysk
> na mniejszy i ponownie wlaczylem skanowanie. Ufajac MKS-owi zatwierdzilem
> "naprawe" MBR i z dysku zostala kaszka manna. Od tej pory nie uzywam MKS w
> wydaniu windowsowym.
>
> Michal'

Nie używam MKSa w wydaniu Winowym. A może to błąd?
Pytanie: w czym MKS_VIR for WIN jest lepszy od DOSoweko???
1)Wykrywa więcej wirusów?
2)Wykryje kazdego (znanego) wirusa takiego co MKS_WIN po odpaleniu w okienku
DOSowym???
3)Skan podczas paracy mnie raczej nie interesuje - następny program
zaśmiecający pamięć...

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |