Re: Sektor MBR dysku lokalnego C: ?

Autor: Krzysztof Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 12:05:49 MET

On Mon, 06 Dec 1999 09:40:03 GMT, Kaizen
<"nospam,kaizen"@promail.pl> wrote:

>Ryzykant. Niektórzy to tak ufają komputerowi i programom i bezmyślnie
>klikają OK nie czytając nawet. A gdybyś w międzyczasie zmianiał coś z
>partycjami (utworzył nową, połączył, przekonwertował itp), to byś długo
>płakał i prosił o pomoc - generalnie jak nie wiesz o co komputer pyta,
>to lepiej nie zatwierdzaj.

Mimo, ze tak mialem (opisywalem swoj przypadek i bezskutecznie
prosilem o pomoc...) absolutnie nie zgadzam sie z Twoim tokiem
rozumowania. Dlaczego? Odpowiedz jest prosta: oprocz ufania jest cos
takiego jak rutyna czyli jakby zupelnie przeciwstawne pojecie.

I to mnie wlasnie zgubilo, gdyz domyslnie powinny byc ustawiane
opcje bezpieczne a nie NIEBEZPIECZNE. Wielokrotnie_przedtem
uzywalem wzmiankowany MKS i_pilnujac_sie klikalem na "nie",
az pewnego razu, przez oczywista rutyne a nie ufanie - jak piszesz,
kliknalem na "tak". Co gorsza, sprawdzalem dwa dyski na ktorych bylo
po kilka partycji... Wyobraz sobie rozmiary spustoszenia!

Po prostu twierdze, ze MKS w tym miejscu jest ZLE napisany, gdyz
rozumowanie jest proste: skoro komputer wiele razy sie uruchamial
i bylo OK, a_sporadycznie uruchomiony zatwierdzajac opcje domyslna
robi z komputera kaszane, to_zly_jest_program!

Mysle, ze PT Tworca MKS jest winien bardziej niz zwykly user.

Howgh!

---
Krzysztof "Szary" Kowalski