Odp: Lexmark Z11 - kilka pytań

Autor: fEnIo (fenio_at_krakow.jest.spoko.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 16:28:38 MET

TMot77 zapodal(a):
> Czy ktoś może mi powiedzieć coś o tej maszynce?
> Ile stron drukuje na minutę (faktycznie, nie w teorii producentów), na
> ile stron starczy jednorazowo w magic pojemniczku atramentu i inne
> takie.Poza tym interesuje mnie ogólna opinia na temat tej drukarki....
> To, że jest tani i umie mówić, to już wiem....
> Pozdrawiam
ogolnie rzecz biorac nie polecam nigdy lexmarkow....
w tej chwili nie pamietam ile z11 kosztuje ale zalozmy ze 500zl
atramenty do lexmarkow to wydatek rzedu 100-150zl
no to w najlepszym wypadku 5*atrament=drukarka.... paranoja
nie slyszalem o zamiennikach do lexmarkow...
no chyba ze lubisz sie bawic strzykawkami...
jakosc wg. mnie jest do dupy..
oprocz tego szybkoscia nigdy nie gorowaly nad innymi...
osobiscie uwazam ze najlepiej kupic epsona 400 (teraz jest chyba 440 or 460)
kosztuje 630zl ale za to po okresie gwarancji kupujesz atramencik za 30zl a
nie 100
w okresie gwarancji musisz kupowac oryginaly (no chyba ze wali cie
gwarancja) za ~100zl
ale potem to juz bajka :)))
po za tym to wedlug mnie najlepsza drukarka (wydajnosc, szybkosc, jakosc) w
tej klasie...
sam ja mam i wielu znajomych... nikt nie narzeka

pozdrawiam
fEnIo