Re: Karta AGP

Autor: Rafal Mackowski (rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 13:19:55 MET

Witam

Na samym poczatku tak zrobilem.
niestety nie pomoglo.
Ale najsmieszniejsze jest to ze po instalacji zwylej karty graficznej na
PCI a potem zamianie na AGP iinstalacji obslugi AGP i sterowników to
karty AGp wszystko chodzi, ale niestety mam wrazenie, ze wolniej.

Co moze byc przyczyna spowolnienia komputera gdzies musi tkwic blad, ale
gdzie
Moze masz inne pomysly
Dzieki za pomoc

Pozdrowienia Rafal

PS po kazdej instalacji restartowalem komputer i instalowalem Direxa 7.0