Re: Karta AGP

Autor: Soppt Gotham (soppt_at_promail.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 12:46:47 MET

Rafal Mackowski wrote:

> Mam plyte fic 503+ procesor amd333 64MB
> Przedwczoraj padl mi system i musialem wszystko przeinstalowac. Niestety
> przy instalacji sterowników do Karty na AGP komputer glupieje ( nie moze
> wyswietlac obrazu w wiekszych rozdzielczosciach tylko 600x...) Win98
> tlumaczy to bledem przy instalacji lub ustawienia karty

Na http://amd3dnow.cavern.com.pl jest poradnik dot. instalacji Win98 na
SS7 a w nim taki tekst:

Przy niektórych płytach (np. FIC VA503+) karta AGP dzieli przerwanie z
pierwszą kartą PCI. Najlepiej jest zostawiać pierwszy slot PCI pusty, w
ostatecznośći (gdy wszystkie są zajęte) zamieniać karty miejscami aż
system zacznie pracować stabilnie.

Jak nie pomoze, to przejzyj reszte.

Pozdrawiam

--
Soppt Gotham - soppt_at_promail.pl
Prawo nieskonczonosci: Zawsze jest jeszcze jeden blad.