Re: Naprawa uszkodzonych - porysowanych plyt CD-R itp

Autor: Michal Kupski (michalk_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 13:11:40 MET

Witam !

Bartosz Żur napisał(a) w wiadomości: <82g2bm$j2$1_at_druid.ceti.com.pl>...
>Mam nastepujący problem, moje kochane coreczki porysowaly
>i pomalowaly flamastrem olejnym porzyczone CD :-((((((((

Na pewno olejnym ? Ja usuwałem takie różne 'Permanent' przy pomocy
spirytusu.
Różne specyfiki do usuwania rys itp. można spotkać w salonach dla
maniaków audio, np. chyba w Katowicach na Matejki w firmie RCM
(w 'Audio' albo 'Hi-Fi Muzyka' jest adres i telefon).
O wypolerowanie można w ostateczności poprosić zegarmistrza...

--
Pozdrawiam
Michal <michalk_at_priv.onet.pl> -- Tarnowskie Góry --