Re: Sektor MBR dysku lokalnego C: ?

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 10:40:03 MET

Tomek Floyds wrote:

> Witam wszystkich grupowiczów.
>
> Otóż w dniu dzisiejszym spotkałem się trochę (dla mnie) z niecodziennym
> problemem. Mam zainstalowanego w systemie Mks_vira dla Win 98 i czasami
> sprawdzam sobie system pod kątem wirusów. I właśnie dzisiaj MKs_vir
> poinformował mnie że mam zmienioną zawartość sektora MBR dysku lokalnego C.
> Oczywiście zaproponował, że odtworzy ten sektor. Ja zaakceptowałem i OK.

Ryzykant. Niektórzy to tak ufają komputerowi i programom i bezmyślnie
klikają OK nie czytając nawet. A gdybyś w międzyczasie zmianiał coś z
partycjami (utworzył nową, połączył, przekonwertował itp), to byś długo
płakał i prosił o pomoc - generalnie jak nie wiesz o co komputer pyta,
to lepiej nie zatwierdzaj.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen