Re: Multimedialna myszka???

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 11:48:11 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82cgvu$us4$1_at_druid.ceti.com.pl...

> A przerwanie dzwiekowej jakie? Nie kloci sie z comem?

Karta dźwiękowa ma 11 IRQ, COM2 - 3 IRQ.
(COM1 wyłączony w BIOSie)

Kartę sprawdziłem też dla IRQ 5 - i zima :-(

Czy warto się bawić w zamianę kart miejscami? Niedawno zmieniłem płytę na
Abit'a BH6 rev. 1.1, który ma 5 gnizad PCI i 2 gniazda ISA (1 PCI i 1 ISA ze
współdzieleniem zasobów). Może to o to chodzi?
Tak w ogóle to w slotach siedzą:
ISA - Gravis Ultrasound Max (tak, to prawda! :-) ) i modem Zoom 2919,
PCI - Tseng ET6000 i Diamond Monster II.

Pozdrawiam,

--
Waguś
mailto:wagus_at_ae.katowice.pl