Re: Abit BH 6 rev. 1.1 - temperatura, obroty itp.

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 09:52:36 MET

Użytkownik Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ehoi4skjcr5pphqk1u99qf5s6a3qnj0jll_at_4ax.com...

> Tak wlasnie jest - nie procesora a "wnetrza" komputera.

Cudownie, jest cudownie... ;-)
Na Selerku mam wentylator z dość dużym radiatorem. Uważasz, że oceniając
temperaturę procesora "paluchem", można polegać na tym, jak gorący jest
radiator? (żeby nie zdejmować wentylatora z radiatorem)

I jeszcze tak dla pewności - poproszę o przedziały temperatur dla Celerona
366 (bezpieczny, krytyczny, jajka na twardo)

Dzięki za info i adresy!

Zdrówka,

--
Waguś