Re: Abit BH 6 rev. 1.1 - temperatura, obroty itp.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 14:28:49 MET

Pewnego dnia, "Wagus" <wagus_at_ae.katowice.pl> na pl.comp.pecet
napisał(a):

>Cudownie, jest cudownie... ;-)

Aaa lecialo niedawno :)

>Na Selerku mam wentylator z dość dużym radiatorem. Uważasz, że oceniając
>temperaturę procesora "paluchem", można polegać na tym, jak gorący jest
>radiator? (żeby nie zdejmować wentylatora z radiatorem)

Nie, trza sobie termometr kupic, np. samochodowy. A jeszcze fajniejsze
sa te elektroniczne z zielonym displejem, fajnie w nocy widac :)
Moze i ja sobie w koncu taki kupie.....

>I jeszcze tak dla pewności - poproszę o przedziały temperatur dla Celerona
>366 (bezpieczny, krytyczny, jajka na twardo)

Nie wiem, nigdy mnie to nie interesowalo.

Bartek

--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." ,  Roy Batty, Blade Runner, 1982