Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 00:47:40 MET

>cwiczylem ten problem i moge powiedziec, ze praktycznie nie mozna
>zrobic backapu dysku "c" ze wzgledu na pliki bedace w uzyciu.

Kituś bajduś, odpowiedź na poziomie linuxowca ;-)

Zawsze robię backup Windows na dysk C:
Po prostu otwieram okienko z dyskiem C:\, duże ikony.
Ciągnę ikonkę folderu Windows z CTRL i po pewnym czasie mam nowy folder:
Kopia Windows.

Potem, gdy zajdzie potrzeba, startuję komputer, F6, tylko wiersz poleceń.
Zmieniam nazwę folderu Windows na Winold, potem Kopia Windows na Windows.
Piszę Win, Enter i po wszystkim.

Jedyny problem z plikami w użyciu to swap file - nie da się go skopiować -
ale do czasu.
Wystarczy ustawić go jako permanent i już nie ma kłopotu.

Bardziej prosto wytłumaczyć się chyba nie da.
Gdyby trzeba było, można poleceniem sys A: C: i skopiować system, ale nie ma
chyba takiej potrzeby.

To wszystko.

--
Janusz - Vahanara