Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: jarek (lkslodz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:29:03 MET

Czesc nie bardzo jestem w temacie ale czy to znaczy ze mozna zainstalowac
sobie na czysty dysk winde i wszystkie programy jakie sie chce!? pozniej
skopresowac to! Czym najlepiej? I chyba tylko pod winda, bo inaczej nie
bedzie dlugich nazw! Pozniej jak sie cos skopie to mozna najwyczajniej
skasowac katalog %windows% oraz program files, swapa i reszte plikow w
glownym katalogu (wczesniej takze spakowane) rozpakowac archiwum i uruchomic
normalnie kompa?

Czy windows czegos nie zapisuje na dysku - np. w boot sektorze?

Pozdrawiam