Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: zwirek_at_netra.bielsko.pl
Data: Mon 06 Dec 1999 - 14:27:36 MET

On Sat, 04 Dec 1999 23:47:40 GMT, "Janusz - Vahanara"
<vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

>Kituś bajduś, odpowiedź na poziomie linuxowca ;-)
>
>Zawsze robię backup Windows na dysk C:
>Po prostu otwieram okienko z dyskiem C:\, duże ikony.
>Ciągnę ikonkę folderu Windows z CTRL i po pewnym czasie mam nowy folder:
>Kopia Windows.
>
>Potem, gdy zajdzie potrzeba, startuję komputer, F6, tylko wiersz poleceń.
>Zmieniam nazwę folderu Windows na Winold, potem Kopia Windows na Windows.
>Piszę Win, Enter i po wszystkim.
>
>Jedyny problem z plikami w użyciu to swap file - nie da się go skopiować -
>ale do czasu.
> [...]

Dzieki. Sprawdze jak to dziala, bo wyglada obiecujaco.

Twoj sposob jest dobry, pod warunkiem, ze nie instalujesz niczego
nowego w systemie, bo wtedy trzeba robic kopie windows od nowa,
prawda?

No i jeszcze jedno.
Czy nie masz zadnych programow zainstalowanych poza Windows?
Co z Program Files?
Czy tam sie nic nie dzieje, zadnych smieci z biegiem czasu?

Pozdrawiam,

---
 _()_Marcin Piaskowski___  ____  _  _   "Behind every great fortune,
(____)(__/\__)(____)(_)\_)(____)(_)\_) ICQ:3920979 GSM:+48 601 516200