Re: Niedokończone skanowanie

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:02:59 MET

Niejaki Derek (derek_at_alpha.net.pl) twierdzi:
> Mam problem ze skanerem Plustek 12000P.
> Otóż poczas skanowania grafiki w jakimkolwiek programie graficznym, po
> odczytaniu obrazka, skaner zamiast wyświetlić w okienku wynik swojej pracy,
> zawiesza dokumentnie kompa, na co pomaga tylko i wyłącznie reset. W
> FineReaderze OCR przebiega prawidłowo, kończy skanowanie i wyświetla
> zeskanowany tekst. Problem występuje tylko z grafiką, i w Action Managerze.
> Do tej pory nie było najmniejszych problemów ze skanowaniem.
> Może ktoś zna lekarstwo na mojego bóla???

Moze pomoga nowsze sterowniki? (jesli juz sa)
Albo przeinstalowanie starych?
Zastanow sie co ostatnio instalowales lub zmieniales w kompie.
No bo skoro do niedawna dzialalo... to pewnie cos popsules ;)

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"