Re: Monell Komputer - Katowice - ostrzezenie (numery fabryczne)

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 03:05:24 MET

> Tak, ale jesli juz, to dajcie szanse firmom, ktore sie poprawily. Nie
> chcecie chyba dokopac komus tylko dla samego faktu dokopania. Niech
zobacza,
> ze nie maja do czynienia z lamerami i tyle.

IMO nie masz racji - do takiego sklepu idzie kazdy, nie tylko osoby znajace
sie
na kompach. Sprzedawca ma byc pomocny i nie robic cie w jajo bo jestes
klientem,
a nie dlatego ze sie znasz na PC. Facet ma zawsze byc pomocny, nie tylko jak
sie skapuje
ze wiesz cie robi w konia. Analogicznie z serwisem - nie interesi mnie czy
szefostwo wie ze serwis cos
kreci - dla mnie wazne jest ze kreci i nie naprawia/podmienia/robi cos
innego.
Reszta mnie nie obchodzi.

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja: