Odp: Monell Komputer - Katowice - ostrzezenie (numery fabryczne)

Autor: Gecco (gecco_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 10:58:22 MET

Użytkownik Paweł Chałczyński <aligator_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:CwpT3.8946$b4.156747_at_news.tpnet.pl...

> Tez wlasnie o czyms takim myslalem, wystarczy (na darmowym serwerze)
prosta
> jedna strona z adresami firm i opisem ich oszustw, pozniej oglosic to tu
na
> grupie i zachecic to przysylania swoich wlasnych doswiadczen.
> To co robimy ?
Tak, ale jesli juz, to dajcie szanse firmom, ktore sie poprawily. Nie
chcecie chyba dokopac komus tylko dla samego faktu dokopania. Niech zobacza,
ze nie maja do czynienia z lamerami i tyle. Ze swojego doswiadczenia wiem, a
zlozylem juz kilka kompow, ze spokojna rozmowa, z ktorej wynika, ze sie znam
na rzeczy i troche na prawie cywilnym (gwarancja, rekojmia itd) da wiecej
niz zoladkowanie sie i obrzucanie blotem.
Czasem tez to jest tak, ze w serwisie firmy probuja cos kombinowac, a
kierownictwo o tym nic nie wie.

Gecco.