Odp: Monitor

Autor: Marcin (marcow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 17:58:54 MET

--
Użytkownik Krzysztof Wasilewski <wasilew_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:38486463.9439812B_at_poczta.onet.pl...
> Czy ktos moglby mi powiedziec co się dzieje z moim monitorem? Jakis czas
> temu zauwazyłem, ze tuz po właczeniu monitora, przez okres kilkunastu
> sekund drga mi ekran. Dochodzi do tego cichy szum i mocne zaciemnienie
> obrazu. Trwa to przez chwile, po czym wszystko wraca do normy.
a masz w poblizu silne pola magnetyczne?(glosniki przy monitoze....blisko
telewizor albo wzmacniacz mocy?(wieza....)ewent jakis zasilacz lub
transformator?)jak tak -to wyp....to..powinno byc dobrze...jak nie to nie
wiem.....
pozdrowienia
Marcin