Re: Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Przemyslaw Kwiatkowski (micha_at_fidonet.org.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 09:56:10 MET

Hej!

> Ja osobiscie wyznaje zasade ze jak cos komus nie podoba sie w czyims
> sposobie myslenia czy rozumowania to niech taki ktos pokaze co i gdzie
sa
> bledy.

Problem w tym, że kiedy kończy się XX wiek można po prostu policzyć. Jest
to zadanie wykonalne dla każdego średnio rozgarniętego ucznia podstawówki
(a pamiętajmy, że postawówka ma teraz 6 klas). Niestety taka argumentacja
nie trafia do Exparta. No cóż, każdemu wolno uważać, że 2+2=3, ale to że
ktos tak uważa jeszcze nie znaczy, że tak jest.

--
MiCHA