Monitor

Autor: Krzysztof Wasilewski (wasilew_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 01:42:37 MET

Czy ktos moglby mi powiedziec co się dzieje z moim monitorem? Jakis czas
temu zauwazyłem, ze tuz po właczeniu monitora, przez okres kilkunastu
sekund drga mi ekran. Dochodzi do tego cichy szum i mocne zaciemnienie
obrazu. Trwa to przez chwile, po czym wszystko wraca do normy. Jest to
baaardzo stary monitor - 14'' LR. Chce kupic nowy i zastanawiam sie czy
obecny monitor naprawiac i sprzedac (np. za ok. 200 zl) czy jest to
jakies powazniejsze uszkodzenie i mozna go jedynie wyrzucic na smietnik.

Za odpowiedz - z gory - dziekuje.

             Krzysztof Wasilewski
       e-mail: wasilew_at_friko6.onet.pl