Odp: Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: chevy (chevy_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 09:35:51 MET

Użytkownik GLide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b1RIOPP+wj80=UzUU2z4t=Zb5=kf_at_4ax.com...

> Serio?
                     Przylad mze nie dotczy PC-ta, ale jak wytlumaczysz
gadanie typu; Pojazdy mechaniczne powoduja ze krowy traca mleko (historia
motoryzacji)

> Czy sugerujesz, ze inni grupowicze nie mysla?
> Przytoczyli tu tyle roznych dowodow itp, ze wyglada na to, ze jednak
> mysla...
   Nie, nie sugeruje tego. Ale dla mnie nie jest dowodem cos takiego :
"BUACHACHACHACHACHA" czy "polish joke"
przewazajaca czesc post'ow miala mniej wiecej taka tresc.
Ja osobiscie wyznaje zasade ze jak cos komus nie podoba sie w czyims
sposobie myslenia czy rozumowania to niech taki ktos pokaze co i gdzie sa
bledy.

> Skadze. Tylko odciac dostep do netu.

   A czemu?
Jak tak mamy postepowac to zamknijmy np chat Wirtualne Pogawedki. Wiekszego
debilizmu w sieci nie spotkalem. (moja subiektywna ocena)
Zaberz mu dostep do netu a bedzie to swego rodzaju spalenie na stosie.
Nie radze sobie z kims do go sie pozbede. Czy to zabierajac dostep do netu
czy spalajac na stosie

> A po co?
    A po to zeby sprawdzic samego siebie.