Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: chevy (chevy_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 09:07:57 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82754l$1qm$1_at_druid.ceti.com.pl...
> na
>
> I uwazasz ze jego pierdoly sa zgodne z tematem grupy?
>
> --
> Literki bah! aktualnie sponsoruja:
> http://azyl.chrobot.krakow.pl/

Popatrz na to z innej strony.
Moze i jego pierdoly nie sa zgodne z tematem grupy, ale reakcja grupowiczow
na te pierdoly jest jak najbardziejzgodna z tematem grupy. Dosc ostry jest
ten atak jak na zwykla pierdole. Dlaczego?
Dlaczego zwykle poinformowanie ze sobie wysle hgdzies tam swoje obliczenie
wywoluje taka zywiolowa reakcje?
  Zawisc, zazdrosc?
Nawet jezeli to totalna bzdura to co z tego? Powiedza mu ze bzdura i juz, po
temacie.
A moze mam ta reakcje rozumiec jako obrone dobrego polskiego wizerunku?
To chyba nie ta grupa jak juz wspomiales, a pomijajac to to skrytykujmy
naszego prezydenta za jego "genialne" weto, panow roznych opcji
politycznych, handlarzy ktorzy wyrobili nam taka a nie inna opinie w Europie

Naprawde uwazam ze zamar Experta to nic zlego, a ten szyderczy wrzask, ktory
jest reakcja na ta propozycje jest conajmniej dziwny, tym bardziej ze
wyszedl od ludzi ktorzy interesuja sie naprawde umyslem ludzkim.
Moze zacznijmy sie nabijac ze swoich problemow nawzajem?