Odp: Nagrywanie CD-R - problem ! Nie reklama

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 08:43:42 MET

Użytkownik Paweł Jóźwik <jozwik_at_poz.sm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lMx14.16122$Oo3.396285_at_news.tpnet.pl...
> Na jakie płytki najlepiej nagrywać:
> Speer, memorex, datastar ?
> Mówię oczywiście o tych tańszych.
> Na jakie płytki nagrywać CD Audio a na jakie zwykłe dane ?
> Czy może się zdarzyć tak, że cd player nie cd rom nie moze znalezc utworow
> zapisanych na plycie tz jak ida po kolei to ok a jak sie wybierze jakos
> losowo to jej nie znajduje ?
jak nagrywasz na takie plytki to sie nie dziw ze cd player ma problemy ze
znalezieniem utworkow. Wymienione przez Ciebie plytki (no ostatecznie poza
memorexem) to tylko pozorna oszczednosc - odszczeka Ci sie w najmniej
odpowiednim momencie, akurat gdy bedziesz potrzebowal tych danych a cdik
powie, ze nie ma mowy o odczytaniu ich. Kiedys tak samo chcialem
zaoszczedzic troche grosza i kupilem kilka plyt Data File (ponoc nie sa
strasznie cienkie, ale mnie musi trafila sie jakas partia tych okrutnie
cienkich :-(, i teraz mam oryginalne podstawki pod herbate, bo cdik LG 40x
tylko mielil i mielil plytka a wkoncu zrezygnowany stwierdzal, ze tam nic
nie ma albo do spolki z kompem strajkowal. Od tej chwili tylko TDK, Verbatim
a na specjalne okazje Basf Ceram, a z tanich 80-ek Lead data (jak na razie
zadna mi nie padla). TDKow uzywam i do danych i do audio.
pzdrw

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl