Re: Odp: Szajs firmy Seagate.

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 13:56:14 MET

A.C. <ac__at_friko6.onet.pl> wrote in message
> [...]
Caviara

> Ile obrotow ma ten dysk. Szybkie dyski Seageta (7K, 10K obotrow)
> bardzo sie grzeja i wymagaja dodatkowego chlodznie.
> Jezeli nic takiego nie stoswales i dodatkowo masz zamknieta obudowe
> to moze to byc przyczyna problemow z Twoim dyskiem.
>
> Co do nowego dysku do polecam IBM

Każdy swoje chwali.., to i ja polecam dyski Fujitsu. Nowa seria (MPD) jest
najcichszą na rynku (praktycznie niesłyszalny w cichym mieszkaniu), a dyski
Fujitsu tradycyjnie mają jedne z najwyższych wskaźników MTBF, chyba 500.000
h. Na 6 sztuk zakupionych od momentu wprowadzenia na rynek - zero problemów.
Dysk IBM serii DTTA 8,4 GB (made in Hungary) mnie rozczarował, po dwóch
tygodniach wydawał z siebie nieznośny świst. Cichy ale upierdliwy. Co prawda
na wydajność uskarżać się nie mogłem :-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki