Odp: YAMAHA 4416S

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 20:04:55 MET

Nagrywarka. Wszystko na nia wskazuje. Mozna sie czepic, ze masz zly bios,
czy sterowniki, nie zmieniales czegos w sofcie ??? Pamieta, ze YAMAHA
sugeruje Adapteca 2940. No i masz za duzo sprzetu w kompie, sproboj
wyciagnac jakies karty i wtedy, moze mu pradu brakuje ??? Ja mialem cos
takiego.

Pozdr

PIES

Użytkownik Dariusz Brzeziński <dbrzezinski_at_info.kalisz.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ZsdIOBKA31nSaueIJj0ZZGanrAUn_at_4ax.com...