Real Magic problem

Autor: Bogdan (sorti_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 16:13:18 MET

Dekoder Real Magic ma konflikt z moim LG841B. Sprawdzałem i rzeczywiście mój
napęd jak i wszystkie chyba LG sprzedawane w kraju nie posiada blokady i tu
zaczyna się problem poniewaz gdy uruchamiam Hoolywood Plus (jest
zainstalowany domyślnie na 2 region) wysuwa eię szuflada z płytą i pojawia
się komunikat o błędzie. Przypuszczam że nie tylko u mnie wystąpił ten
problem, dlatego mam pytanie do kolegów jak to rozwiązać czy jakimś
programem?
Jaki byłby najlepszy ?
Czy nie stracę gwarancji na napęd lub dekoder?
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć ilu żyłowy jest przewód do S-Video
chciałbym zrobić dosyć długi , czy jest ekranowany?
Bogdan.