Re: Real Magic problem

Autor: Piniek aka Piotr Ingling (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 09:25:47 MET

Dnia Sat, 4 Dec 1999 16:13:18 +0100, "Bogdan" <sorti_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

>Dekoder Real Magic ma konflikt z moim LG841B. Sprawdzałem i rzeczywiście mój
>napęd jak i wszystkie chyba LG sprzedawane w kraju nie posiada blokady i tu
>zaczyna się problem poniewaz gdy uruchamiam Hoolywood Plus (jest
>zainstalowany domyślnie na 2 region) wysuwa eię szuflada z płytą i pojawia
>się komunikat o błędzie. Przypuszczam że nie tylko u mnie wystąpił ten
>problem, dlatego mam pytanie do kolegów jak to rozwiązać czy jakimś
>programem?
U mnie wczoraj się tak zrobiło... Do tej pory wszystko było OK, a teraz nagle
każda płytka mu wadzi (nawet te, które wcześniej odgrywał). Nie mam pojęcia
dlaczego - miałem filmy tylko z 2 strefy i przestawianiem stref się nie
bawiłem. A poradziłem sobie RegionSelectorem. Jest na przykład na
http://www.dvd.com.pl w użytkach.

                         Piotr Ingling

                e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl