Re: Real Magic problem

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 20:04:11 MET

Uzytkownik Bogdan napisal:

> Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć ilu żyłowy jest przewód do S-Video
> chciałbym zrobić dosyć długi , czy jest ekranowany?

Dwa przewody, każdy z nich ekranowany (ekranem puszczamy mase sygnalu
przesylanego zyla). Jesli chodzi o dlugosc, to kilkanascie metrow chodzi
bez problemow. Ja wykorzystalem przewod taki jak do audio i video (z metra).
Na temat konfliktu RM z LG sie nie wypowiadam, nie znam tego napedu...
Spytaj na pl.rec.kino-domowe, moze tam Ci cos poradza.

Pozdrowienia

 Józek