Re: wady trinitronow ?

Autor: Lorien Pawel Przysowa (lorien_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 16:58:22 MET

Bartek "Ośka" Osiński napisał(a) w wiadomości:

a on mi mówi, że trinitrony tak mają, że mogą
>się pojawiać przebarwienia i już. moim zdaniem pan z tej firmy chce mi
>wcisnąć totalny kit, dlatego mam do Was
>(a w szczególności do użytkowników PT775) pytanie, czy macie przebarwienia
>na białym tle ?

A czy przypadkiem Viewsonic PT775 nie jest zbudowany na kineskopie
Diamondtron firmy Mitsubishi? Jeszcze rok temu na pewno tak bylo... Tak czy
inaczej kiepska geometria i "przebarwienia" to bardzo czesta wada tego typu
kineskopow (trinitron, diamondtron), co nie zmienia mojego bardzo dobrego
zdania o tych produktach. To co w Trinitronie nazwie Pan "przebarwieniem" u
innych producentow jest norma. No moze troszke przesadzilem... Swojego
prywatnego Viewsonic`a GT775 (troche gorsze odswiezania od modelu PT)
wybralem z kilku i faktycznie jest idealny. Szkoda, ze sklep w ktorym Pan
kupowal nie dal Panu takiej mozliwosci...

Pozdrawiam

Pawel Przysowa