Re: Monitor Belinea - problem

Autor: Jerzy Dukaj (george_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 17:09:02 MET

"=A3ukasz" wrote:

> Czesc,
>
> Mam monitor Belinea 105035 (15"), na gwarancji 2 - letniej, ktora
> uplywa w sierpniu 2000 r. Dot=B1d monitor spisywal sie dobrze.
>
> Tydzien temu zauwazylem, ze podczas otwierania i zamykania
> okien w systemie (Win98), ekran WYRAZNIE ( ok. 2mm )
> powieksza sie i zmniejsza. Im wieksza roznica kolorow pomiedzy
> kolorem tla, a kolorem w oknie (np. niebieski - bialy), tym bardziej ek=
ran
> zmienia wielkosc. Monitor mam od ponad roku i NIGDY wczesniej
> takiego efektu nie bylo. Dla pewnosci sprawdzilem go na innym
> [...]

Taki efekt widzialem na kilku monitorach.
Jest to zwiazane (tak przypuszczam) z tym, ze monitor nie jest najlepszy,=
brak mu kontroli geometrii obrazu. U mnie na badziewnym monitorze mono je=
st
dokladnie to samo. Gdyby monitor byl z cyfrowa regulacja parametrow obraz=
u, to
prawdopodobnie takiego efektu by nie bylo.

Jerzy Dukaj AGH WFITJ
e-mail: george_at_student.uci.agh.edu.pl
ICQ# 29062223