Odp: DVD - warto już teraz ?

Autor: grreg98 (grreg98_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 07:02:28 MET

Użytkownik Marcin Marciniuk <mmarcin_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3846E933.D3C3DF60_at_astercity.net...
> Nie wiem jak do komputera, ale ja kupilem caly zestaw kina domowego.
> Calosc kosztowala mnie ok. 10.000 PLN (prosze nie wyciagac wnioskow, ze
> oplywam w bogactwo bo tak nie jest - pieniadze te zbieralem baaaaardzo
> dlugo) i dla tych "paru filmow" (a z tym stwierdzeniem sie nie zgadzam)
> nie zaluje ani jedej wydanej zlotowki.
> Swoja droga wszystkie filmy jakie sie ukazaly na DVD sa na VHS, wiec
> jaki jest sens wsadzac DVD do kompa tylko po to, zeby obejrzec film (i
> tak wychodzi drozej niz VHS) bez mozliwosci korzystania w pelni z jego
> dobrodziejstw (mam na mysli dzwiek)?
> [...]

Popieram- też kupiłem zestaw i nie żałuję.
Jak do tego jeszcze dodam, że istnieje możliwość ściągnięcia filmów z
zagranicy (zamówiłem Matrixi i Aliens) to jest super.
Tak więc polecam, ale stacjonarne plus jakiś zestaw audio do kina domowego.
greg98