Re: DVD - warto już teraz ?

Autor: Marcin Marciniuk (mmarcin_at_astercity.net)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 22:48:36 MET

Nie wiem jak do komputera, ale ja kupilem caly zestaw kina domowego.
Calosc kosztowala mnie ok. 10.000 PLN (prosze nie wyciagac wnioskow, ze
oplywam w bogactwo bo tak nie jest - pieniadze te zbieralem baaaaardzo
dlugo) i dla tych "paru filmow" (a z tym stwierdzeniem sie nie zgadzam)
nie zaluje ani jedej wydanej zlotowki.
Swoja droga wszystkie filmy jakie sie ukazaly na DVD sa na VHS, wiec
jaki jest sens wsadzac DVD do kompa tylko po to, zeby obejrzec film (i
tak wychodzi drozej niz VHS) bez mozliwosci korzystania w pelni z jego
dobrodziejstw (mam na mysli dzwiek)?
Uff, jakies strasznie dlugie zdanie mi wyszlo ... :)

--
Marcin Marciniuk
 <<==--  Scottos --==>>