Re: DMI, ESCD - co to?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 22:59:51 MET

Zmechu napisał(a) w wiadomości: <8207f2$lm0$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>DMI-Desktop Managment Interface: 8kB w BIOS-ie, gdzie zapisane są
informacje
>o producencie, modelu kompa itp itd. Ma charakter wyłącznie informacyjny
Hmm... jeżeli tak, to zapis powinien być stały dla danego BIOS'u IMHO.
Ew. jeżeli zależy od konfuguracji kompa, to zmieniać się tylko po zmianie
tejże, a tymczasem już drugi raz pojawiło mi się "Building DMI
Pool.........". Nic w kompie nie zmieniałem, a poza tym nawet jak coś
zmieniam, to taki napis się nie pojawia, więc DMI od konfiguracji nie
zależy. Ciekawe co zaczęło się dziać? Płytę główną mam już kilka lat,
BIOS'a nie zmieniałem, a nigdy wcześniej coś takiego mi się nie
pojawiało.

>ESCD Extended coś-tam Data 8kB w BIOS-e gdzie zapisane są ustawienia
>urządzen (P&P). Zmien ustawienie w BIOS-ie 'P&P OS installed' to Ci się
nie
>będzie pojawiało.
A czy pod DOS'em będze wszystko OK? Tzn. zanim włączy się winda? A
zresztą, spróbuję, ale jak będę miał troszkę czasu, bo jak by się winda
skaszaniła (jak to K. Debski opisał), to nie bede miał czasu na
naprawianie i nie będę mógł news'ów czytać ;)

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl