Re: DMI, ESCD - co to?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 23:00:23 MET

Kazimierz Debski napisał(a) w wiadomoœci:
<3843aadc.5620712_at_news.cyf-kr.edu.pl>...

>Moze lepiej niech nie zmienia bo jak ja zmienilem na p&p OS installed
>to nie udalo mi sie win95 zainstalowac tak zeby konfliktow
>na przerwaniach nie bylo.
>
>Kazek
Eh, z ta winda to sa przekrety :( Jak instaluje, to mi karta dzwiekowa
nie chodzi, jezeli zasoby sa przydzielone automatycznie
  Najdziwniejsze jest to, ze konfliktów wedlug windy nie ma - sprawdzilem
"recznie" i rzeczywiscie, wiec ustawilem te same zasoby ale tez "recznie"
(wylaczajac automatyczne ustawienia dla karty dzwiekowej) i... chodzi.
Ciekawe czemu?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl