Głupie pytanie - co to za obrączkę dostałem z obudową??

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 22:58:34 MET

Witam
Pytanie głupie, ale nurtuje mnie już trzy dni. Mianowicie: kupiłem
obudowę, a z nią, w pudełku ze śrubkami, zaślepkami, itp. było takie
"coś" - kształtem to jest walec pusty w środku (czyli taka jakby szeroka
obrączka) o średnicy ok. 1,5cm. a ścianki grubości ok. 3-4mm, szerokość
ok. 1cm. kolor - czarny, ale jak to miałem w kieszeni przez kilka godzin,
to się trochę tego czarnego starło i pod spodem jest żółtawe. Jest to z
jakiegoś metalu - magnes toto przyciąga, jest lekkie, jak na metal. Ufff
to tyle. Heh, prawie jak jakiś quiz ;) W każdym bądź razie próbowałem to
wpasować w każdy otwór w obudowie i nigdzie nie pasuje :( Kurcze,
zapytałem nawet w sklepie, gdzie tą obudowę kupiłem, ale tam też nie
wiedzą :( Tak sobie myślę, że to może niweluje pole magnetyczne wokół
kabla, czy coś, bo kiedyś wyciągnąłem coś podobnego z kabla od monitora.
Ale, jeżeli tak, to jak to założyć? I gdzie?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl