Odp: Modem na PCI

Autor: Fido (rkdantes_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 10:28:06 MET

Miałem przyjemność przetestować Spirita na moim compie.
Oto wnioski:
1. mój stary HSP 33,6K na ISA chodził przy prędkości 26400bps
2.Spirit na PCI 56,6K chodzi przy prędkości 46600bps !!!!!

I gdzie tu wyższość modemu na ISA

Napiszcie chociaż czy oprócz prędkości połączenia są inne "pułapki" na
które warto zwrócić uwagą przy wyborze modemy, bo jak widzę taką
rakietę jak SPIRIT to mi się portfel w kieszeni sam otwiera
(oczywiście aby go kupić).

Jednym z takich zagrożeń może być (czego nie sprawdziłem) zrywanie
połączeń.
Słyszałem że Spirit ma 2 sekundy na jakąś komunikacje (nie wiem o co
chodzi) a np Zoltrix FM-VSP56i3 - 30 sekund.
Jedyną rzeczą jaką zauważyłem to to że nie zawsze za pierwszym razem
udaje mi się zalogować i pojawia się komunikat, że nie można ustanowić
połączenia.

Który modem zatem wybrać?

--
Pozdrawiam