Re: Czyzby dysk do wymiany & kontroler ATA/66?

Autor: Rozkosznie Pulchny (pawkor_at_delta.rumia.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 00:04:36 MET

Dnia pieknego (Wed, 01 Dec 1999 11:43:59 GMT) Arkadiusz Góralski napisal:
>Witam
Witam

>Mam sobie dysk IBM 15GB ma jakies 2 miesiace. Od 2 dni po okolo 40-50
>minutach slychac charakterystyczny stuk glowic (jak przy wylaczaniu) dioda
>od hdd zaczyna sie swiecic i po okolo 10 sekundach od tego zdarzenia mam
>totalny zwis systemu. System jest podkrecony ale magistrala jest na 100MHz

IMO to pada zasilanie, powod: luzy na wtyczce pozaciskaj troche blaszki,
lub sproboj podlaczyc inna i zobacz czy dalej bedzie sie tak dzialo -
tesz mi sie cos takiego robilo, czasami sie wylaczy za chwile wlaczy, a
czasem ... sam wiesz (zwis murowany)
mam nadzieje ze to jest powodem twych zmartwien a nie pad dysku

                pozdrawiam

--
__  __
\ \/ /  Pawel Korzybski          pawkor_at_rudykot.pl
 >  <   phone: 0-58 771-20-29    UIN: 5780209
/_/\_\  	  The Truth Is Out There.